Prvi šampon, prvi lak za kosu, globalno poznate boje za kosu i nova definicija ljepote: priča o Schwarzkopfu oblikovana je inovacijom. 120 godina Schwarzkopfa – to je 120 godina strastvene predanosti individualnosti, kreativnosti, modi i duhu vremena.
Sve je počelo prije 120 godina u maloj trgovini u Berlinu: Hans Schwarzkopf izumio je prve proizvode za njegu kose koji su ubrzo traženi u cijelom svijetu. Danas Schwarzkopf pripada korporaciji Henkel – i jedna je od najuspješnijih međunarodnih marki. Njegove inovacije u njezi kose, oblikovanju i bojama za kosu pionirske su. Nije riječ samo o proizvodima nego i o individualnoj ljepoti, dobrom osjećaju i izražavanju najbolje varijante sebe – a mogućnosti su neograničene. Pridružite se Schwarzkopfu na putu kroz njegovu povijest!
1898.
Hans Schwarzkopf, kemičar i farmaceut, otvara „trgovinu boja, lijekova i parfema“ na Passauer Strasse u Berlin-Charlottenburgu. Je li očekivao da će ta trgovina postati kamen temeljac jedne od najznačajnijih kompanija za njegu kose na svijetu?
1903.
Prva inovacija nije bila tako daleko: Hans Schwarzkopf predstavlja svijetu šampon u prahu. Stoji 20 njemačkih pfenniga po vrećici, otapa se u vodi i odmah postaje popularniji od svakog dostupnog krutog sapuna za kosu. „Shampoon s crnom kosom“ odmah postaje hit.
1927.
Idući pothvat za tvrtku Schwarzkopf bilo je izbacivanje prvog tekućeg sapuna za kosu na europsko tržište.
1933.
Zatim je uslijedio prvi šampon bez sapuna/lužine „Onalkal“ koji se smatra pretečom svih suvremenih šampona. Uz njegu kose, paleta je proširena i na proizvode za trajnu ondulaciju.
1947.
S proizvodom „Onaltherma“ Schwarzkopf na njemačko tržište stavlja prvu hladnu trajnu ondulaciju. Ona stvara kovrče bez potrebe za toplinom od 100 stupnjeva. Istodobno, „Poly Color“ izbacuje boju za kosu za krajnje korisnike.
1949.
Schwarzkopf izbacuje „Schauma Creme-Schaumpon“ u tubi na njemačko tržište. S velikim uspjehom „Schauma“ postaje sinonim za šampon u Zapadnoj Njemačkoj – i stvara masovno tržište za šampon u Njemačkoj.
1955.
Žene se više ne trebaju bojati vjetra ili vremena jer je „Taft“ prva „tekuća mrežica za kosu“. U zemlji koja proživljava poslijeratno doba „Wirtschaftswunder“ (ekonomsko čudo), izumljen je novi njemački glagol: „taftirati“ znači „obložiti kosu lakom za kosu“.
1968.
Schwarzkopf predstavlja „Palette kolor-šampon“. Boje za kosu iz linije Palette još su dostupne i donose profesionalne boje.
1974.
Uvedena je „Schwarzkopf metoda“ – novi sistemski koncept trajne ondulacije, savjetovanja, tehnologije i uvježbavanjag.
1987.
Svjesnost o okolišu: Schwarzkopf je prvi međunarodni proizvođač kozmetike koji je pokrenuo društveno relevantne teme poput održivosti. „Trovremenski Taft“ lak za kosu ne sadrži CFC.
1995.
Korporacija Henkel sa sjedištem u Düsseldorfu preuzima Schwarzkopf i postaje jedan od vodećih europskih proizvođača za njegu kose.
1998.
Schwarzkopf slavi 100. rođendan uz, naravno, još jednu inovaciju: „Re-Nature“ jedan je od prvih samopigmentirajućih boja za sijedu kosu. Njezina formula, kad je izložena kisiku u zraku, vraća prirodnu boju kose.
2004.
got2b – mlada marka koja prati trendove oblikovanja na ulici – predstavljena je u europskim trgovinama.
2007.
Armin Morbach razvija novi Schwarzkopf Looks. Taj stručnjak za kosu pretvara vruće trendove u nosive frizure koje su ujedno glamurozne i moderne. Frizure fotografiraju međunarodno poznati fotografi poput Patricka Demarcheliera.
2016.
Empowering Women (Osnaživanje žena): Schwarzkopf objavljuje dobrotvornu inicijativu „Million Chances“. Zajedno s lokalnim i međunarodnim dobrotvornim organizacijama, Schwarzkopf provodi projekte koji podržavaju djevojke i žene diljem svijeta u izgrađivanju uspješnog profesionalnog života i osobne budućnosti.
2017.
Schwarzkopf donosi najnoviju boju za kosu izravno iz frizerskih salona u vaš dom: ColorExpert spaja uzbudljive boje za kosu s intenzivnom njegom. Sustav od tri koraka s tehnologijom OMEGAPLEX® štiti mikrospojeve unutar vlasi, čak i za vrijeme bojenja. Rezultat je blistava boja kose i savršeno njegovana kosa.
2018.
Schwarzkopf je primjer pokretača inovacija: s ciljem obilježavanja 120. rođendana, marka slavi individualnu ljepotu u kampanji #createyourstyle – odmakom od fizičke ljepote ili standarda ljepote. Raznolikost, autentičnost i samopouzdanje zauzimaju središte pozornosti. Ono što je najbitnije jest da bi oblikovanje kose trebalo biti zabavno. Schwarzkopf želi i dalje tomu pridonositi.